Kayo T2 250 new
Ігор 10-07-2022, 20:03 1 419
Мотоцикл KAYO T2 2024 – це повністю оновлений мотоцикл ендуро власної розробки компанії KAYO. Зараз така техніка дуже популярна у мотолюбителів різного віку. Компанія KAYO (Jinyun Kayo Motor Machinery Co.Ltd.) займається розробкою якісних та недорогих пітбайків з 1999 року. KAYO – високотехнологічне підприємство з розвиненою системою контролю якості, на даний момент виробляє понад 50 різних найменувань мототехніки – кросові мотоцикли, пітбайки та квадроцикли. Компанія KAYO відома своєю якістю далеко за межами Китаю і представлена на всіх континентах, співпрацює з Honda China і має офіційних дистриб'юторів у більш ніж 20 країнах світу.
Мотоцикл KAYO T2 2024 можна вважати рестайлінговою версією моделі 2021 року. Він підходить як для початкових етапів змагань із мотокросу, так і для поїздок за місто. Надійність, як і якість мотоциклів КАЙО підтверджуються вже досить довгим терміном продажу, відгуки про мотоцикли легко знайти в інтернеті. Легкосплавні спицьовані диски з розмірами ободів 1,6*21 та 2,15*18, позашляхова гума YUANXING розмірами 80/100-21 та 110/90-18 мають гарне зчеплення на бездоріжжі навіть на найскладніших ділянках. Наявність буксаторів дозволить уникнути провертання камери в покришці за низького тиску. Оновлена версія мотоцикла KAYO T2 2020 випуску порадує мотолюбителів України своєю появою вже наприкінці цього року. До речі, про різницю в колесах між T2 та T4. У T4 обода коліс виконані з більш легкого та міцного алюмінієвого сплаву та маточини коліс виконані на більш якісному рівні.
У KAYO T2 2024 випуску встановили оновлену панель приладів, повністю електронну, таку ж, як і на мотоциклах KAYO серії К. Як і в торішній версії мотоцикла, встановлена задня зірка збільшеного розміру. З 2020 року на мотоцикл встановлюється 1 циліндровий, 4-тактний двигун повітряного охолодження з верхнім розподільним валом, потужністю 20,4 к.с., об'ємом 249 см.куб. ZONGSHEN ZS172FMM. Модернізація також торкнулася і несучої рами мотоцикла. Паливна суміш подається за допомогою карбюратора NIBBI 28, електронне запалювання. Передня вилка перевернутого типу довжиною 800 мм, з регулюванням зворотного ходу пружини, переднє дискове гальмо з двопоршневим супортом. Задня підвіска виконана на лінку прогресії з амортизатором довжиною 420 мм., З регулюванням натягу пружини і газовим підкачуванням. Задне гальмо також гідравлічне, оснащене однопоршневим супортом. На мотоцикл 2020 року для захисту гальмівного супорта встановлено пластиковий захист.
Коробка передач механічна, 5-ступінчаста з міжнародною схемою перемикання передач. Привідний ланцюг 520-й, співвідношення провідної та задньої зірки 13Т-45Т. Задній маятник залишився без змін. Обода переднього та заднього коліс мотоцикла з алюмінію. Запасні частини на T2 також замовлені в необхідному обсязі, деякі вже є в наявності. Також невеликий огляд для відмінності мотоциклів KAYO.
Мотоцикл KAYO T2 2024 можна вважати рестайлінговою версією моделі 2021 року. Він підходить як для початкових етапів змагань із мотокросу, так і для поїздок за місто. Надійність, як і якість мотоциклів КАЙО підтверджуються вже досить довгим терміном продажу, відгуки про мотоцикли легко знайти в інтернеті. Легкосплавні спицьовані диски з розмірами ободів 1,6*21 та 2,15*18, позашляхова гума YUANXING розмірами 80/100-21 та 110/90-18 мають гарне зчеплення на бездоріжжі навіть на найскладніших ділянках. Наявність буксаторів дозволить уникнути провертання камери в покришці за низького тиску. Оновлена версія мотоцикла KAYO T2 2020 випуску порадує мотолюбителів України своєю появою вже наприкінці цього року. До речі, про різницю в колесах між T2 та T4. У T4 обода коліс виконані з більш легкого та міцного алюмінієвого сплаву та маточини коліс виконані на більш якісному рівні.
У KAYO T2 2024 випуску встановили оновлену панель приладів, повністю електронну, таку ж, як і на мотоциклах KAYO серії К. Як і в торішній версії мотоцикла, встановлена задня зірка збільшеного розміру. З 2020 року на мотоцикл встановлюється 1 циліндровий, 4-тактний двигун повітряного охолодження з верхнім розподільним валом, потужністю 20,4 к.с., об'ємом 249 см.куб. ZONGSHEN ZS172FMM. Модернізація також торкнулася і несучої рами мотоцикла. Паливна суміш подається за допомогою карбюратора NIBBI 28, електронне запалювання. Передня вилка перевернутого типу довжиною 800 мм, з регулюванням зворотного ходу пружини, переднє дискове гальмо з двопоршневим супортом. Задня підвіска виконана на лінку прогресії з амортизатором довжиною 420 мм., З регулюванням натягу пружини і газовим підкачуванням. Задне гальмо також гідравлічне, оснащене однопоршневим супортом. На мотоцикл 2020 року для захисту гальмівного супорта встановлено пластиковий захист.
Коробка передач механічна, 5-ступінчаста з міжнародною схемою перемикання передач. Привідний ланцюг 520-й, співвідношення провідної та задньої зірки 13Т-45Т. Задній маятник залишився без змін. Обода переднього та заднього коліс мотоцикла з алюмінію. Запасні частини на T2 також замовлені в необхідному обсязі, деякі вже є в наявності. Також невеликий огляд для відмінності мотоциклів KAYO.